Piegāde un atgriešana
1. Piegādes rajons
Piegāde tiek nodrošināta Jūrmalas un Rīgas teritorijā.
2. Piegādes izmaksas
Piegādes izmaksas Jūrmalā ir no 5,00 € līdz 15,00 € atkarībā no konkrētās piegādes adreses.
Precīza piegādes maksa tiks aprēķināta automātiski, balstoties uz norādīto saņēmēja adresi un pasūtījuma summu.
3. Piegādes kārtība
Pasūtījuma veikšanai jāaizpilda pasūtījuma veidlapa Veikalā.
Pēc pasūtījuma noformēšanas tiks automātiski piedāvāti iespējamie piegādes laiki un datumi.
Ziedu un citu preču piegāde tiek veikta uz dzīvokļiem, birojiem, slimnīcām, dzemdību namiem un jebkuru citu Pircēja norādītu adresi Jūrmalā.
4. Saņēmēja informācija
Lai nodrošinātu savlaicīgu un kvalitatīvu piegādi, Pircējam ir jānorāda precīza un patiesa informācija par saņēmēju, tostarp saņēmēja vārds, uzvārds, adrese, tālruņa numurs un cita nepieciešamā informācija (piemēram, durvju kods u.c.).
Atgriešanas noteikumi
1. Atteikuma tiesības
Saskaņā ar LR Ministru kabineta 2002. gada 28. maija noteikumu Nr. 207 un Nr. 255 prasībām, atteikuma tiesības neattiecas uz grieztiem ziediem, pušķiem, ziedu kompozīcijām un istabas augiem (MK noteikumi Nr. 207, 15.3. punkts un Nr. 255, 22.4. punkts).
Tāpat atteikuma tiesības nevar izmantot, ja piegādātās preces ir ātri bojājošās vai ātri patērējamas.
2. Pretenzijas par preces kvalitāti
Ja saņēmējam ir pretenzijas par piegādāto pušķi vai ziedu kvalitāti, viņam ir tiesības pušķi nepieņemt un uzreiz atdot kurjeram, par šo faktu nekavējoties informējot Pārdevēju pa tālruni +371 20416699. Katrs gadījums tiek izskatīts individuāli.
Ja saņēmējs ir pieņēmis pušķi no kurjera, turpmākas pretenzijas par pušķa vai ziedu kvalitāti netiks pieņemtas.
3. Atbildība par ziedu uzglabāšanu pēc piegādes
Pārdevējs (KV Flower) nav atbildīgs par ziedu vai augu uzglabāšanas apstākļiem pēc to piegādes saņēmējam, jo nevar ietekmēt vai kontrolēt apstākļus, kādos prece tiek turēta. Ziedi ir dzīva prece, un to kvalitāti pēc piegādes ietekmē daudzi faktori.
4. Naudas atmaksa
Nauda par piegādātajiem ziediem netiek atgriezta, ja piegāde nav izdevusies Klienta vai Saņēmēja vainas dēļ, piemēram, norādīta nepareiza adrese, saņēmējs nav sastopams norādītajā adresē vai nav iespējams sazināties ar saņēmēju piegādes brīdī.
